سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Arshivs - khatarat




پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:93759 .:. بازدید امروز:1
پیوندهای روزانه
 

درباره خودم
Arshivs - khatarat
مدیر وبلاگ : علی گشتاسبی[36]
نویسندگان وبلاگ :
milad moder dakhale (@)[10]

saam moavan moder dakhalea v (@)[0]

mahsa sarbaz safr (@)[0]

mazear sar lashkar shomara ya0 (@)[0]


 

لینک به لوگوی من
Arshivs - khatarat
 

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:
 

اشتراک در خبرنامه
 
 

آرشیو
 

وضعیت من در یاهو
 
  •     نویسنده: علی گشتاسبی
    پنج شنبه 85/9/9 ساعت 3:16 عصر
    سلام عزیزان از اینکه دیر بروز میکنم منو ببخشید مودمم داغون شده و من هفته ای ? یا ? بار میتونم بهروز کنم
      نظرات دیگران ( )

  •     نویسنده: علی گشتاسبی
    پنج شنبه 85/9/9 ساعت 3:16 عصر
    سلام عزیزان  نظر بدید تا بروز کنم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      نظرات دیگران ( )

  •     نویسنده: علی گشتاسبی
    پنج شنبه 85/9/9 ساعت 3:16 عصر

    اما خبر های خوش...

    GTA جدیدی که دوستان کامپیوتری باید منتظرش باشند...

    Rockstar اعلام کرده که تا ماه اکتبر 2007 (چیزی بیشتر از 1 سال دیگه)  نسخه مربوط به PS3 و Xbox رو به بازار میده. و معمولاً این طوری بوده که وقتی نسخه ی Xbox رو بیرون میدن ،یه مدت کوتاه بعدش نسخه کامپیوترش هم میاد.البته هنوز حرفی در مورد نسخه کامپیوتر نزدند.


      نظرات دیگران ( )

  •    جوا نویسنده: علی گشتاسبی
    پنج شنبه 85/6/9 ساعت 10:18 صبح
    علی اقا  وبلاگ  خوشکل شده  همه  رو  خودم  با کد  جاوا  این  جوری  کردم
     game and khatara نظرات دیگران ( )

  •    سلام نویسنده: علی گشتاسبی
    دوشنبه 85/6/6 ساعت 9:15 عصر

    سلام  از   همه ی  شما  معضرت  میخوام  که دیر  وبلاگ  بروز  کردم  یه  مشکل  برای  قالب  وبلاگ  رخ  داده  بود  که  تونستم  رفعش کنم:

     

    مهسا:   شما به  چه اجازه ای  رمز  خودتو  تو وبلاگ  عوض  کردی  بر  خلاف  قانون  و اما  شما  2  هفته  است  که  به وبلاگ چیز  جدیدی   ارساتل   نمیکنید      در  نتیجه  دسترسی  شما  به  وبلاگ  برای  مدتی  قطع  میباشد .

     


     game and khatara نظرات دیگران ( )

  •    <<رمز کانتر>> نویسنده: علی گشتاسبی
    شنبه 85/6/4 ساعت 10:33 صبح

    <<رمز کانتر>>
    برای فعال نمودن قسمت کدها ابتدا دکمه کنسول ( ~) را زده و عبارات زیر را تایپ کنید.
    SV_cheats 1
    حالا میتوانید کد ها رو بزنید.
    impuse 101 =money
    give weapon_<weapon name here>f
    SV_gravity <-999-999999> f
    changelevel < mapname>f
    changelevel dust
    cl_forwardspeed 999
    cl_backspeed 999
    gl_zmax 100
    mp_c4timer 10
    sv_aim
    sv_clienttrace 999
    clienttrace 0000
    cl_hidefrags 0
    lambert-1.0001
    impulse 102
    net_graph 1
    adjust_crosshair
    r_lightmap 1
    در کنسول بازی عبارت maps را وارد نمایید.در این هنگام شما نقشه های موجود برای این بازی را مشاهده خواهید کرد.


    یکی دیگه هم اینه که آسونتر هم هست:

    تو shortcut این بازی رو دسکتاپتون راست کلیک کرده و در properties را زده و در قسمت target بعد از "exe یه فاصله داده و sv_cheats 1 رو بهش اضافه کرده و apply و سپس OK رو بزنین سپس برین تو بازی و کلید ~ رو فشار بدین و کدهارو وارد کنین و از بازی لذت ببرین این هم لیست کدها:


    توضیحات رمز بازی
    جان بی نهایت god
    تمامی اصلحه هاgive
    جا انداختن اتو ماتیک Reload+
    انتخاب مرحله changelevel
    تفنگ MP5 weapon_mp5navy

    برید حالشو ببرید


     game and khatara نظرات دیگران ( )

  •    با سلام نویسنده: علی گشتاسبی
    چهارشنبه 85/5/25 ساعت 4:4 عصر

     هر کس میخواد  عضو بشه تو نظر دهید ها بنویسید که username and pswordمی خواهید  و ایمیل خود را بنویسید

    تا ما برایتان ارسال کنیم


     game and khatara نظرات دیگران ( )

  •    milad نویسنده: milad moder dakhale
    سه شنبه 85/5/24 ساعت 10:46 عصر

    ba salam

    milad mpder dakhalea sit:

    darajat:

    0post kaarbar gayra faal

    1 karbara mamole

    30 post karba nema faal

    100post karbara faal

    300postkarbar nema ali

    700post karbara ali

     

    tavajoh dashta bashed agar baraya azafa kardana post  post haye manada salam ya hes haye masl  inha dar sit deda shavad   ba shoma dafaya aval  tazakor va dafaya dova m hazv shodan az vablog    pas dagat koned  ka shoma hata amkan darad tavasota moder sit darajaya aftakhare bagered va tavajoh dashta bashed ka in avalen va blog daraya daraja mebasha baraya inka batavaned dar vablog mo btor gorohe kar kone dar in vablog bayad dar gasmata nazar dahed har poste metavaned  nazar baded ka shoma mekhahed ozv in vablog shoda va mekhahed ka dar vablog grohe shrkat koned az zadan a paygama khosose ba man khodare kone hon on moga man javabe ba post shoma namedam  shoma bayad na email khod radada  tama user name ana posword tona bafrastem

    1000post  modera dakhale 2


      نظرات دیگران ( )

  •    milad نویسنده: milad moder dakhale
    سه شنبه 85/5/24 ساعت 10:26 عصر

    salam ali aga moder vablog man az bagea khahash mekonam aga mayal hastand to nazar dahea insit banavesand ka mekhahand dar in vablog basorata gorohe astafada karda va matlab bafrastan albabta bayad adrees email khod ra navashta  ta ma baraya anha user name va poswordashan ra bafarasdem  albata anha ba tamam atla ata moder vablog dastrase nadaran va harkas ka zodtar ozv shava moavan amodera dakhale ka manam meshvad vahamentor draja haya mokhtalaf  dar post bade menavesam ka ha tadad post baraya har  daraja ie dashtabashand pas bad az inka post kardan d ba inka asm anha dar balaya an memanad vale bayad dar nazar daheda post khod banavesand ka anha post kardahand

     

     

    nam ton yadaton nara   milad

     

    mofag bashed


      نظرات دیگران ( )

  •    Fable: The Lost Chapters نویسنده: علی گشتاسبی
    سه شنبه 85/5/24 ساعت 6:14 عصر

    Fable: The Lost Chapters

    بازی در دنیای Fable در واقع زمانی است که رویاها به واقعیت می پیوندند.

    حتی قبل از اینکه سال گذشته بازی Fable برای کنسول XBOX وارد بازار شود بسیاری انتظار این بازی را می کشیدند چون نام پیتر مولینکس کافیست تا بدانیم بازی همان چیزی است که می خواهیم. شاید اغراق آمیز نباشد اگر بگوییم بازی Black & White این اعجوبه بازی سازی یکی از بهترین و در نتیجه پرطرفدارترین بازیهایی است که تا به حال ساخته شده است. و اما Fable ... .

    قهرمانان معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قهرمان هایی هستند که از همان زمان تولد قهرمان به دنیا می آیند و دسته دوم قهرمان هایی هستند که با گذر زمان خود را به یک قهرمان تبدیل می کنند. قهرمان بازی Fable هم جزو همین دسته دوم می باشد! البته انتظار نداشته باشید که هر کاری خواستید بکنید و آخر سر هم به یک قهرمان تبدیل شوید! تمامی اعمال شما در طول بازی در شکل گیری شخصیت شما نقش دارند. درست مانند کودکی که باید تربیت شود کاراکتر شما هم باید تربیت شود. با انجام دادن اعمال خوب و شایسته و کمک به دیگران می توانید از کاراکتر خود یک قهرمان بسازید و یا برعکس او را به یک انسان نا شایست و شیطان صفت تبدیل کنید.در میان جنگل های انبوه Albion در دهکده Oakvale پسری معروف به Chicken Chaser (یه چیزی تو مایه های جوجه گیر!) زندگی می کند که بیشتر وقتش را صرف پروراندن رویاهایی که او را یک قهرمان نشان می دهد می کند. در صورتی که نمی داند در تقدیر او چه چیزهایی نوشته شده است... .

    قهرمان ما که البته در طول بازی اصلا حرف نمیزند (!) زندگی خوبی را در دهکده Oakvale دارد. همه چیز به خوبی پیش می رود تا اینکه دهکده مورد حجوم افراد ناشناسی قرار می گیرد و به یک باره همه چیز نابود می شود. قهرمان داستان تک و تنها در دهکده سرگردان است تا اینکه به کمک Maze به گروه Guild ملحق می شوید و در آنجا توسط Guild Master با انواع فنون جنگی آشنا می شوید و راه زندگی خود را پیدا می کنید و ... .

    داستان بازی از همان دموی ابتدایی جذاب و گیرا به نظر می رسد و شما را کاملا درگیر خود می کند. بازی کلا حالتی غیر خطی دارد (هر چند که در این موضوع به بازی هایی همچون Indigo Prophecy نمی رسد) و در بعضی مواقع نیر حالتی خطی پیدا می کند. متاسفانه خط داستانی بازی تا حدودی کوتاه است و برای یک بازی سبک RPG چندان مناسب نیست. از طرفی آزاد عمل زیادی که در بازی در اختیارتان قرار می گیرد باعث می شود تا روند بازی به طور فوق العاده ای جذاب و گیرا به نظر برسد و به هیچ وجه شما را خسته نکند. شما می توانید ساعت ها بازی کنید بدون اینکه ذره ای احساس دلزدگی کنید.

    آزادی عمل شما در این بازی به اندازه کافی زیاد است و باعث می شود هر چه بیشتر از بازی کردن لذت ببرید. شما می توانید اسلحه و آیتم های مختلف خرید و فروش کنید، می توانید به سلمانی رفته و قیافه خود را به هر حالتی که می خواهید در بیاورید!، خانه بخرید و دل دختران را بدست آورید!، رشد کنید، اگر جایی بین دو نفر دعوایی بود این کار شماست که تشخیص بدهید که حق با کدام طرف است و طرف حق را بگیرید یا نا حق را، از خانه ی مردم آیتم هایی را که می خواهید بردارید و در نتیجه با گاردها درگیر شوید و ... .

    شما بعد از استفاده کردن از هر کدام از توانایی هایتان به طور معمول Orb Experience هایی به دست می آورید که در چهار دسته
    Skill ،Strengh ،Will  و General طبقه بندی می شوند که هر کدام برای Level-Up کردن یک بخش از توانایی هایتان استفاده می شود و از Orb های General می توانید برای Level-Up کردن هر کدام از سه بخش استفاده کنید.

    کنترل بازی نیز بسیار عالی طراحی شده و کلیدهای پیش فرض شما را راضی می کند و نیازی به تغییر آن نیست .شما میت وانید Skill هایی را که از جادوها و رفتار اجتماعیتان تشکیل می شود را در HotBar قرار دهید تا با زدن هر رقمی که برای آن مهارت در نظر گرفته اید بدون اتلاف وقت از آن استفاده کنید. بازی از نzر گرافیکی نیز در حد قابل قبولی قرار دارد و چهره ها و محیط ها بسیار زنده طراحی شده هر چند که از لحاط فیزیکی کمی مشکل دارد و تاثیر روی محیط ها کم است ولی گرافیک بازی شما راضی نگه می دارد. در کل اگر مهمترین و حتی تنها عامل مهم یک بازی برای شما گرافیک آن است شاید کمی مشکل داشته باشید ولی گرافیک آن در حدی هست که مشکلی برای شما در صورتی که به فاکتور های دیگر یک بازی هم اهمیت دهید به وجود نیاورد؛ و نکته بسیار جالب این بازی که قدرت برنامه نویسی را نشان می دهد این است که بازی با گرhفیکی که در حد خوب و قابل قبولی است و همچنین محیط های نسبتا بزرگ بازی هیچ اشکالی در اجرا شدن این بازی با سیستم های متوسط نخواهید داشت و بازی بسیار سبک اجرا می شود. یکی از نکاتی که به صورت نسبتا نا محسوس لذات بازی را بیشتر می کند هوش مصنوعی این بازی است که هم در مبارزات و هم در گفتگو ها و هم رفتار مردم دیده می شود به صورتی که گاهی شما را نسبتا کلافه نیز می کند و نمی دانید چگونه باید از دست مردمی که کمک شما را می خواهند فرار کنید پس به این نتیجه می رسید که کمک کنید و از خیر مأموریت خود بگذرید!

    بازی علی رغم اینکه حالت فانتزی گونه ای دارد ولی کاملا منطقی به نظر می رسد مثلا فروشگاه ها شب ها می بندند و اگه شب ها به کافه ها بروید فروشنده ها را آنجا می بینید و همچنین اگر به کسی قول کمک دهید و عمل نکنید ممکن است مورد تمسخر مردم دهکده قرار گیرید! که همه از هوش مصنوعی خیلی خوب بازی نشأت می گیرند.

    بخش صداگذاری و موسیقی بازی رو می توان بهترین بخش بازی دانست! صدا گذاری شخصیتها بسیار عالی کار شده و صدای کاراکترها کاملا با شخصیت و چهره آن ها هماهنگی دارد. صدای راوی داستان هم فوق العاده دلچسب و جذاب است و هر بار که به داستان بازی که توسط راوی برای شما بازگو می شود گوش می دهید لذت فراوانی خواهید برد! موزیک بازی که با سبک کلاسیک آمیختگی دارد بسیار دلنشین است و در تمام طول بازی شما را همراهی خواهد کرد. در صحنه های نبرد و یا صحنه هایی که خطر کاراکتر شما را تهدید می کند موزیک با سرعت بیشتری پخش می شود و به خوبی احساس خطر را در شما ایجاد میکند.

    در کل اگر یک RPG باز حرفه ای هستید به هیچ وجه Fable :The Lost Chapters را از دست ندهید. اما اگر علاقه ای به سبک RPG ندارید و یا در درجه اول به گرافیک بازی اهمیت می دهید Fable نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ولی در هر حال این بازی به همه توصیه می شود چون می تواند تجربه نسبتا جدیدی باشد


     game and khatara نظرات دیگران ( )

       1   2      >

    Online User :

    در سورس این کد ، نام سایت خود را بنویسید www. mrali.parsiblog.com بجای آدرس

    و این جمله را نیز در حالت معمولی پاک کرده ولی از دستکاری دیگر اجزای کد خودداری نمائید

    Arshivs - khatarat
    Show details for What is LiveUpdate and what does it do? link 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Show details for How do I run LiveUpdate? Link 2 ******************

    www.yahoo.com

    توضیحات فارسی برای قسمت دوم کد

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    =

    بهترین و جذابترین کدهای جاوا اسکریپت